جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۵
کد خبر: ۶۶۳۱۱
|
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۶

درخواست فرصت دنیزلی از پرسپولیس

مشاور حقوقي مديرعامل باشگاه پرسپوليس در مورد پرونده مصطفي دنيزلي و دلايل عدم پرداخت بدهي‌اش، اظهار داشت: بالاخره پس از تلاش‌هاي فراوان موفق شديم با دنيزلي صحبتي داشته باشيم و درباره آخرين بدهي‌اش با او صحبت کنيم.
به گزارش شهر، مصطفی شکری افزود: به ما اعلام کرده که در باشگاه قبلي خود چکي را دريافت کرده که برگشت خورده است، يعني همان تيمي که در دست دو، دنيزلي سرمربيگري آن را قبول کرده بود.

شکري يادآور شد: دنيزلي پس از اين حرف ها و صحبت‌هايي که با ما داشته اعلام کرده که به او فرصت دوماهه بابت پرداخت طلبش بدهيم که ما هم اعلام کرديم مشکلات دنيزلي با تيم دست دو ترکيه ارتباطي به ما ندارد و ما به اندازه کافي مراعات ايشان را کرده‌ايم. ما به ايشان اعلام کرده‌ايم که در اسرع وقت بايد بدهي خود را به ما پرداخت کند. البته لايحه دفاعي ما نيز آماده براي ارسال به فيفا است و مقدمات کار را انجام داده‌ايم بهانه دنيزلي قابل قبول نيست.

مشاور حقوقي مديرعامل پرسپوليس تاکيد کرد: ما همچنين نامه‌اي را به فدراسيون فوتبال ايران تهيه کرده‌ايم تا اين نامه به فدراسيون فوتبال ترکيه زده شود. از آنها خواسته‌ايم که به دنيزلي اعلام کند که سريع‌تر پول ما را ندهد و تا زماني که پول ما را ندهد قطعا مجبوريم موضوع را از طريق فيفا دنبال کنيم.

وي در مورد پرونده آرفي گفت: آرفي بايد مستندات خود را به ما بدهد تا ما هم از طريق فيفا تجديدنظر کنيم. او بايد به خود ما در گفت‌وگويي مذاکره کند که خيلي از مشکلات حل مي‌شود. ما به دنبال تعامل با او هستيم و با جار و جنجال چيزي درست نمي‌شود.

وي همچنين در مورد پرونده سکوبرت نيز گفت:‌فيفا به ما نامه‌اي در خصوص اين بازيکن زده بود که ما جواب آنها را داديم و در لايحه‌اي مستندات خود را مبني بر اينکه ما پول او را به نماينده تام‌الاختيارش داده‌ايم ارائه کرديم.

وي افزود: مبلغ کمي يعني کمتر از 10 هزار دلار بايد به سکوبرت بدهيم و ادعاي ايشان مبلي بر پرداخت پول بيشتر اصلا درست نيست چون ما اين پول را به نماينده او پرداخت کرده‌ايم. تمام موارد ما نيز با مستند به فيفا ارائه کرديم و پيگير موضوع هم هستيم.
نظر شما